ТІЛЬКИ МАТЕМАТИК МОЖЕ ЧІТКО ОПИСАТИ ТА ВИСЛОВИТИ СВОЇ ПОЧУТТЯ:

«Вітаю тебе, центр моєї уваги ! З тих пір як я опустив перпендикуляр любові на площину мого серця, я не знаходжу радіусу для того, щоб описати почуття до тебе, що хвилюють мене. Ніякі таблиці логарифмів, квадратних коренів, кутів і дуг не можуть добути твій образ з радикала мого серця. Клянусь тобі теоремою Піфагора і формулою Герона, що діаграма серця мого зростає до нескінченності, а висота почуттів досягла вершини конуса. Моя любов - нескінченна геометрична прогресія. Моя сутність залежить від тебе як функція від аргументу! Сила моєї любові до тебе піднесена до п-ої степені».

РІВНЯННЯ

(Х²+У²-1)³-Х²У³=0

ЗОБРАЖАЄТЬСЯ ГРАФІКОМ

У ВИГЛЯДІ СЕРЦЯ

ТОМУ ЗАМІСТЬ

"Я ЛЮБЛЮ ТЕБЕ"

МОЖНА СКАЗАТИ :

"Я (Х²+У²-1)³-Х²У³=0 ТЕБЕ"


Є І ІНШІ РІВНЯННЯ, ГРАФІКОМ ЯКИХ Є СЕРЦЕ


Немає коментарів:

Дописати коментар

0%
0%
0%
0%